t

Pagini ale blogului

marți, 17 martie 2020

Cum se sterge un contact sincronizat cu google, din agenda de pe smartphone

Daca tot suntem nevoiti sa stam cat mai mult acasa, poate pentru unii a venit momentul sa isi faca curatenie in agenda de contacte de pe telefon.

Povestea de mai jos se refera la situatia in care telefonul este pe Android, fiind astfel in mod automat "google phone", iar atunci cand bag un nou contact in agenda, se ofera sa mi-l salveze in CONTUL MEU DE GOOGLE.

In cazul acesta, daca vreau sa sterg din agenda telefonului un asemenea numar, constat ca nu pot, si imi da mesajul: "You can't delete contacts from read-only accounts."

Cautand pe internet, am gasit solutii INCOMODE pentru a rezolva o asemenea stergere. Solutii care ne indeamna sa intram in meniurile telefonului, care NU SUNT TOATE LA FEL din cauza ca NU TOTI AVEM ACEEASI VERSIUNE DE ANDROID.

Asa incat solutia mea CARE NU DEPINDE DE TELEFON, este urmatoarea:

Se intra (de preferinta din calculator) in contul de google - acolo intru in meniul Contacts - mai departe vad lista mea cu toate contactele - merg pe contactul care trebuie sters - chiar intru pe el cu dublu click - merg la cele 3 punctulete verticale pe care fereastra le are in dreapta-sus - acolo gasesc Delete - click pe el - ma intreaba daca intr-adevar vreau sa sterg - confirm. Gata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu