t

Pagini ale blogului

miercuri, 6 mai 2020

Momente dragute lucrand de acasa, de fapt lucrand de... oriunde !

Nu ma asteptam sa imi placa chiar atat de mult sa imi sustin trainingurile IT de-acasa. Si pe undeva, nu ma asteptam nici ca alor mei cursanti, sa le placa asa de mult.
In afara de faptul ca ne putem desfasura activitatea la fel de bine ca si intr-o sala de curs, daca nu chiar mai bine (am scapat de drumurile prin oras, prin aglomeratie, pleacarea de acasa cu cel putin o ora mai devreme, drumul inapoi spre casa dupa oboseala orelor....), avem si momente dragute, pe care eu ca trainer nu le-am interzis (nici mie, si nici cursantilor). Ocazional auzim in intalnirea noastra online cate un mieunat, latrat, sunet de copilas (nu, cu plansete furioase nu ne-am confruntat inca!). Best of...,a fost cand ne-a fost dat sa auzim un Muuuuuuuuu si dangate de clopot de biserica. Baiatul din "locatia" caruia au venit sunetele ne-a spus ca este licean, si sta la bunici la sat. Era cu laptopul in curte (ce frumos !), iar casa era aproape de biserica. Prin dreptul webcamurilor noastre mai trece o pisicuta, o coada de catel. In rest, ma bucur sa constat ca ai mei cursanti, mai ales tinerii de liceu cu care lucrez ca trainer ECDL, sunt destul :) de atenti ca, din casa lor, sa nu se auda aproape deloc zgomotele casnice. Una peste alta, e super frumos. Incepand trainingurile online sub presiunea imprejurarilor, cu oarecare emotii, am ajuns efectiv sa le iubesc. Si sa ma bucur de un feedback excelent !
Cu drag o sa continui genul acesta de lucru, avand, eu si participantii, inca un mare avantaj in afara de protectie (care va mai continua, nu se stie cat): putem lucra impreuna, de oriunde am fi. Doar tehnologia sa o avem la indemana. Locatia noastra nu mai conteaza iar asta e cea mai tare parte ! 
EXCELENT !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu