t

Pagini ale blogului

vineri, 5 august 2011

Sunt roman si merg la Marea Neagra cea albastra!

Sunt roman si-mi pare bine.
Acum cateva zile am mers la mare la Costinesti si m-am aparat de arsurile solare cu produsele lui Farmec Cluj. Care sunt foarte bune! Am stat la plaja inclusiv la ore fierbinti si cam nerecomandate, si nu m-am "parlit", datorita lor. Iar peste cateva zile cand vom pleca din nou la mare, tot Costinesti va fi, si tot Gerovital Sun vom avea in geanta. Bine-ar fi daca mai multi dintre noi ar mai lasa deoparte Bulgaria, Turcia etc., precum si produsele de protectie solara frantuzesti, nemtesti etc., care tot aia fac si ca "bonus" mai si costa dublu / triplu!


Iata cum am reusit sa ma bronzez fara sa ma ard, in doar 3 zile, la marea mea Neagra care e ALBASTRA, eu care nu sunt deloc "neagra" de la natura:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu