t

Pagini ale blogului

luni, 1 februarie 2021

... dupa minim 10 luni de lucru exclusiv online....

Scriam AICI in luna mai 2020, despre cat de dragut si de placut se arata lucrul online, in domeniul meu, trainingul IT. 

Intre timp, din martie 2020 si pana acum, in ciuda unor pauze si ramaneri fara activitate total nedorite si cu consecinte amare, ca efecte colaterale ale pandemiei, s-au acumulat peste 10 luni de lucru online. Iar feed back-ul meu si al cursatilor mei ramane in continuare absolut pozitiv.

A fost si este o bucurie sa lucram fiecare de oriunde ne-am afla !

Sa nu mai pierdem timp in mijloacele de transport, unii dintre noi mai mult de o ora dus + o ora intors.

Sa-mi "intre" oamenii tineri, liceeni sau studenti, la training in timpul verii din curtea bunicilor, de unde nu o data am auzit ham ham, miau, muuuu, dangat de clopot de la biserica din sat. Si oricum, la toate cursurile, pisicile si cateii sunt bine veniti, cata vreme nu urca pe tastatura :) si nu "vorbesc" prea mult.

Sa-mi "intre" la curs oameni maturi, cu joburi, cu probleme, cu timp liber putin, care au rasuflat usurati ca pot sa isi rezolve niste treburi fara a pleca, "iar din nou", in cine stie ce loc din oras, prin trafic si nervi.

Sa lucrez cu lume din diverse localitati, cu care altfel nu as fi putut lucra. Am lucrat cu lume din Satu Mare, Baia Mare, Cluj... pentru noi, online-ul a fost benefic in toate ocaziile astea, a anulat cele 500-900 de km dintre noi.

Asa ca in cazul meu si al cursantilor mei, mutarea online a adus lucruri pozitive. Care n-ar fi venit ever, daca nu era toata societatea fortata de imprejurari sa se schimbe !

PS 1: Ce-i drept, in training e diferit de invatamantul scolar. Toata lumea care ia parte la training, dispune de "net" bun, laptop propriu, smartphone propriu.... nu ne confruntam cu persoane care ar vrea sa faca, TREBUIE sa faca, dar nu au mijloacele necesare si intra in situatii greu de remediat.

PS 2: Asa e ! Mie nu-mi lipseste deloc socializarea face-to-face. Nu am nevoie de o vorba in coltul automatului de cafea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu