t

Pagini ale blogului

marți, 27 martie 2012

Din categoria "calculatorul nu vrea"

Daca nu tolerati decat exprimarile zise academice, nu cititi in continuare, pentru ca ochii vostri sa nu fie jigniti.
Desi nu am folosit cuvinte "care nu pot fi in DEX", si nu am folosit nici "four-letter words", totusi nu am vorbit frumos. Va sa zicaaaaaa.... sa vedem care e revolta mea:


Zau c-am inceput sa ma satur, dupa atatia ANI de suport tehnic+administrare de sisteme informatice, in care urechile mele au tot auzit asa:

  • calculatorul nu vrea
  • calculatorul nu face
  • calculator cretin si idiot, nu stii sa... (Geniilor, calculatoarele face ce le cereti voi, nu ce vor ele)
  • imprimanta de rahat, de ce ai prins foile / de ce nu printezi
  • tastatura mea nu mai scrie (desteptilor, oare scrie singura?!?!?! fara actiune umana? ati verificat daca nu a iesit cablul din calculator, sau daca mai are baterii? Aaaaaa nuuuuuu, voi mai intai urlati !)
  • scanner idiot, de ce nu scanezi / de ce ai produs o poza asa de mare / de ce nu ai facut-o mai clara... (tot voi, geniilor, trebuie sa stiti ca setarile necorespunzatoare vi se datoreaza voua, scannerul nu are vointa proprie)
  • tampitu asta de calculator nu e in stare sa....
  • cretinii aia care au schimbat softul / interfata etc.
  • ce-o fi in capu' lu' tampitu' ala care mi-a blocat contu' de mail (dar tu, ala care te revolti, de cate LUNI sau ANI nu ai mai folosit acel cont?)
  • idiotu' de administrator de sistem mi-a interzis accesul la.... (dar te-ai gandit vreodata, tu geniule, ca poate asta-i politica firmei, ca poate administratorului i s-a cerut de catre managerii "de sus" sa faca asta pentru ca cine stie ce facatura ai facut? sau te-ai gandit vreodata ca poate tu cu prostiile tale pe unde navighezi pe net, emiti (fara sa stii si fara sa vrei) virusi in reteaua companiei?)
  • tampitu' asta nu ma mai lasa sa intru in cont, mi-a blocat parola (dar oare tu constientizezi de cate ori, CONSECUTIV, ti-ai GRESIT parola?)
  • parola aia idioata NU MERGE! (mai bine ar fi daca ai realiza ca TU esti ala care o tot scrii gresit, care ai uitat-o, care nu mai stii ce parola ti-ai ales sau care nu esti in stare sa o scrii corect din prima)
  • handicapatii aia care au schimbat iar interfata la programul meu preferat de mail / de dat pe net (well then, se cheama ca trebuie sa mai inveti ceva!)
  • dobitocu' de calculator merge incet (dar te-ai intrebat daca nu cumva nu are suficiente resurse hardware pentru a rula cu o viteza decenta ceea ce vrei tu????)
  • sau varianta de grabire a calculatorului: misca, *** pe ma-ta !
  • ce mouse de rahat! (comentariu insotit de obicei de izbirea mouse-ului de birou, in ideea ca dupa aceea va merge mai bine!)
  • ce tastatura de tot rahatu', nu mai scrie ! (comentariu insotit tot asa de izbirea tastaturii de birou, posesorul uitand, printre altele, ca a avut fitze in cap si si-a dorit o tastatura wireless, si in consecinta uitand ca poate bateriile tastaturii s-au terminat)

si asa mai departe.....

Dragi prieteni care poate sunteti furnizori de suport tehnic IT, sau administratori de sisteme informatice, sunt sigura ca toate cele de mai sus va sunt bine cunoscute. Si sunt sigura ca stiti ca de fapt, prin comparatie cu utilizatorii vostri geniali :), eu am incercat sa ma exprim mai civilizat oarecum!

Disclaimer: orice asemanare a comportamentului descris mai sus cu comportamentul vreunuia din cititorii mei este absolut intamplator si neintentionat....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu