t

Pagini ale blogului

miercuri, 20 iunie 2012

Din nou, cu dusmanie, despre aerul conditionat din birouri

Acum fix un an, scriam o postare despre aerul conditionat din birouri, "dusmanul" meu care mi-a distrus 8 veri din viata pe tot intervalul mai-septembrie. Pentru reamintire, postarea mea a fost asta: "Dusmanul meu, aerul conditionat de la birou". De ce mi-am reamintit azi de ea? Pentru ca cineva a postat ieri pe Facebook un articol din "Catavencii", care este - hopefully - o gluma, dar inspirata (din pacate) din realitatea muncii pe timp de vara in birourile "conditionate" din "mediul corporatist". Cine stie, poate ca cel care l-a scris a facut-o dupa propria experienta. Iata articolul in continuare:

Eu m-am recunoscut in el clar, ca victima a aerului congelat pe care il doreau majoritatea celor din birou.
Voi aveti experiente din astea? Sau va place sa va petreceti vara in "frigider", la temperaturi intre 13-17 grade cum era aerul de care am suferit eu ani de zile?

2 comentarii:

  1. Prefer geamurile deschise atat cat este suportabil, daca nu se mai poate un aer conditionat la 26 27 de grade este perfect

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur ca da, la 26-27 de grade este perfect, dar in spatiile care m-au disperat pe mine, aerul era pus la 15-16 grade, ne-negociabil, deci frig, lucru total anormal.

    RăspundețiȘtergere