t

Pagini ale blogului

miercuri, 5 octombrie 2011

Experiente profesionale

Ma gandeam aseara prin ce tip de locuri am lucrat si/sau lucrez. Constat ca am trecut prin cam multe genuri.

  • Am lucrat la Stat.
  • Am lucrat intr-o firma care fusese de Stat dar se privatizase.
  • Am lucrat intr-o firma privata destul de mare.
  • Am lucrat intr-o multinationala.
  • Am lucrat intr-o firma privata "de apartament" cum zice vorba.
  • Am lucrat si lucrez in propria firma.
  • Lucrez intr-un proiect finantat de Uniunea Europeana.

Asadar, am multe experiente, am vazut cum e in toate "felurile" astea de angajare, am vazut pe propria piele plusurile si minusurile care sunt ambele, nelipsite, in toate cele de mai sus. Nici una nu-i perfecta, nici una nu-i "dracu' gol". De peste tot ai ce sa inveti (profesional, dezvoltare personala, relatii inter-umane), si de peste tot iti iese par alb si turbezi deseori din diverse motive.
Asa ca pot sa dau "meditatii" cui vrea sa stie cum e colo, cum e dincolo, unde-s mai multe plusuri, unde-s mai multe minusuri, si cam de ce natura ar fi ele....
Singurul lucru ce n-am facut (si in principiu nici nu imi doresc): n-am lucrat in strainatate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu