t

Pagini ale blogului

miercuri, 5 octombrie 2011

4 zile fara net

La sfarsitul lui septembrie am fost 4 zile la Cheia, de data asta fara net la mine. WOW! Fara laptop, fara net mobil, fara net pe telefon. Pot zice ca asa un pic, m-am simtit in stare de lipsa!  N-am ajuns ca net-addicted-ii sa intru in sevraj :) :) :) fara internet oriunde m-as afla, sunt din fericire departe de asta, insa pot spune sincer ca mai ales seara intrand in casa, mi-a lipsit nitelus. Nu musai ca sa comunic cu cineva, asta chiar nu! Dar tare as fi citit ceva reviste de exemplu. Oricum, a fost interesant si PLACUT cateva zile fara net si fara calculator. Mintea mea s-a limpezit lipsita de bruiajul informational in care se scalda in restul timpului, m-am regasit in liniste, si am citit o CARTE dragilor, nu o E-CARTE.
Cei care va petreceti o mare parte din viata la calculator si pe internet, ca mine, va zic: incercati macar cateva zile PE AN sa plecati la mare sau la munte sau unde vreti voi, fara aceste unelte dupa voi. Merita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu