t

Pagini ale blogului

vineri, 13 ianuarie 2012

Compactarea afisarii mesajelor pe noua interfata Gmail

Probabil ca toata lumea care e utilizatoare veche a Gmail-ului, a observat ca recent interfata grafica a fost modificata si am fost intr-un final obligati sa o adoptam pe cea noua. Cine n-a vrut sa o foloseasca a fost "iertat" o perioada, dupa care intr-o buna zi, chiar daca nu a vrut, s-a trezit cu interfata automat schimbata. Nu ar fi nici o problema daca actuala interfata nu ar fi mai urata :) decat cea anterioara. Primul lucru neplacut care m-a izbit la ea a fost afisarea foarte "aerisita" a mesajelor. Se pare ca asta i-a deranjat si pe altii din cunostintele mele asa incat am fost intrebata cum se face pentru a se afisa lista mai "deasa" asa cum era inainte.


Deci se face astfel: logati-va pe contul dvs. de Gmail --> ajungeti in Inbox --> uitati-va in partea de sus a ecranului in "randul 3 de sus in jos" ca sa zic asa, si veti gasi un BUTON cu o "floricica" numit Settings. Apasati pe el si veti gasi acolo Display Density. Alegeti densitatea de afisare dorita pentru mesaje. Eu am folosit Compact, care duce la o afisare la fel cu cea dinaintea modificarii de interfata.


Nota: Undeva "pe-acolo" inca mai exista o optiune de tip Temporarily revert to the old look, care, pentru moment, permite revenirea la vechiul aspect al interfetei grafice Gmail. Dar nu am vrut sa incep cu aceasta idee pe post de solutie intrucat Revert-ul este temporar si probabil ca intr-un timp nu prea lung va fi eliminat. Deci ideea este sa invatam sa personalizam noua interfata ca sa o folosim cu acelasi succes ca si pana acum, indiferent daca ne place sau nu cum arata acum.

PS: Fara a vrea sa par c-as avea o mentalitate retrograda, nu pot sa nu comentez: unii pe lumea asta parca traiesc doar pentru a modifica interfete care erau bune, pentru a le face mai proaste! Dar dupa afirmatiile lor, dupa modificare nu devin mai proaste, ci mai intuitive :). Aiurea. Am intalnit destula lume foarte obisnuita cu utilizarea calculatorului, e-mail si programe de tip office, care le folosea "cu ochii inchisi", ca dupa schimbarile de interfata sa nu mai gaseasca neam optiunile care le trebuiau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu