t

Pagini ale blogului

luni, 19 septembrie 2011

Mi-a disparut!

De catva timp, fac training cu niste incepatori in ale calculatoarelor. Training-uri din astea, am facut ani de zile. De asemenea, am facut si mult suport tehnic IT. Ce-am remarcat in toti anii mei de suport tehnic si in toti anii mei de training, este faptul ca, frate, la toti utilizatorii incepatori si chiar la cei mai putin incepatori, LE DISPARE !
De asemenea, la toti utilizatorii de calculatoare "urechisti", care au prins ceva operatiuni din mers dar niciodata nu le-au invatat logic si deci ei nu stiu cu adevarat ce fac acolo, LE DISPARE! Va intrebati cumva ce le dispare?!?!?! Pai, le dispare ce-au lucrat. Cool ! Oamenii astia au invatat intr-o oarecare masura sa redacteze un text, sau sa faca un tabel, sau sa deseneze ceva, insa niciodata nu au invatat corect, complet si clar cum sa SALVEZE ce-au facut. Salveaza "dupa ureche", de multe ori fara sa stie unde. Iar sistemul de operare saracul, ofera el ceva foldere din oficiu pentru astfel de situatii, dar ce te faci cand omul nu stie sa le gaseasca nici pe alea?!?! Ce te faci cand omul habar n-are ce sunt alea? Ce te faci cand omul apasa Save in mod automat dar habar nu are ce se intampla? Aici eu nu pricep: ce rost are sa inveti sa scrii ceva cu calculatorul, de exemplu, daca nu inveti ca lumea cum sa si pastrezi ??? Cea mai mare problema a noastra -atunci cand avem training cu incepatori - este sa ii facem sa inteleaga cum e cu salvarea datelor. Si e greeeeeeeuuuu ! E aproape f*king impossible! Asa incat problema de capetenie a vietii lor este aia ca foarte des isi pierd ce-au facut, prin faptul ca habar n-au unde au salvat. Sau, altceva: fac din neatentie un drag-and-drop pe niste date, si gataaaaaa! Unde s-o fi dus poza, filmul, documentul sau ce-aveau ei acolo??? Exemplele pot continua. Concluzia lor: A DISPARUT.
Dragilor care faceti suport tehnic si training, nu-i asa ca va suna foarte cunoscuta chestia asta cu disparitia? :). Si bineinteles, cred ca va suna foarte cunoscut si faptul ca, calculatorul NU VREA. Al draq computer !!!! Ce tupeu are, auzi tu sa nu vrea! Sau, tastatura NU BATE. Sau mouse-ul NU MERGE. Misto!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu