t

Pagini ale blogului

miercuri, 8 iunie 2011

Online de sub un brad...

Astept de cativa ani momentul asta.... sa pot lucra la unele din treburile mele, de oriunde m-as afla ! Sa nu trebuiasca sa fiu la client la birou, sa nu trebuiasca sa fiu acasa-n Bucuresti ! In sfarsit, dupa mai multi ani in care asa ceva nu s-a putut, in care in fiecare primavara-vara am ratat frumusetea anotimpului tremurand de frigul aerului conditionat pe care n-aveam voie (!) sa-l opresc, acum sunt on-line la munte, in curtea mea. BUTONEZ DE SUB UN BRAD; e liniste, aud pasarile, vantul prin padure, si ocazional cate un caine. Apropos de caine, tocmai a venit unu' mare din vecini, vrea sa vada ce fac, sta langa mine cu limba lunga si roz afara, tre' sa-l gonesc sa nu linga laptopul :).  De la vecini, din cand in cand aud zgomot de unelte, isi lucreaza una-alta pe la case. Aud si greierii. Vine si o mitza, ezitant, ii e frica de mine ca nu ma stie. Atmosfera in care imi fac treaba nu seamana in nici o privinta cu cea in care am lucrat toti anii mei de pana acum. Este atat de diferita, si am asteptat asta atatia ani, incat cand s-a produs, am vrut sa scriu pe blog chiar daca poate nu intereseaza pe nimeni. In fond e ceva quite personal !
Celor care va doriti, sau chiar va VISATI, sa lucrati remote, sa fiti online si sa va faceti macar unele dintre treburi fara restrictii de loc, va urez sa reusiti !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu