t

Pagini ale blogului

joi, 30 iunie 2011

Romania limbii engleze

Imi place mult engleza si o stiu bine. Incep cu precizarea asta ca sa nu creada cineva ca am ceva cu aceasta limba. Cu toate astea am zile in care obosesc de ea ! Ca de exemplu azi. Am obosit de atata engleza intalnita peste tot. Brusc am realizat ca ma doare capu'. Munca mea este la calculator. Stau pe net.
Vad anunturi, articole etc. Aproape totul este in engleza. Cateva exemple:

  • anunturile de munca, numele posturilor oferite, cerintele; site-urile cu locuri de munca au, cred, ca peste 60% din informatie postata in engleza;
  • am vazut chiar anunturi de munca solicitand vorbitori de franceza, dar care erau formulate in engleza (!);
  • site-uri de firme din Romania;
  • site-urile unor prieteni de-ai mei;
  • prezentarile personale de pe LinkedIn, inclusiv prezentarea mea (bineinteles);
  • documentatia tehnica existenta pe net, in multe domenii, in top fiind informatica; etc etc etc.

Aproape TOTUL este in engleza in lumea on-line! Romania, tara francofona? What a joke!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu