t

Pagini ale blogului

miercuri, 6 iulie 2011

Prost e cine accepta, nu cine ofera!

Postarea asta nici n-a avut initial un titlu, asa de tare m-a scos din sarite ce-am vazut, ca am oscilat intre mai multe titluri care mai de care mai agresive. Am am numit-o totusi dupa cum se vede.
Si anume, azi am vazut pe BestJobs o oferta de munca din partea unei mici firme de training, care oferea canditatilor pe post "astronomica" plata de 4 ron pe ora, maxim 6 ron pe ora !
Oameni buni, chiar si omul care matura casa scarii la bloc, cred ca e platit cu o suma mai mare pe ora! Ori in acest anunt vorbim de cineva pe care doreau sa il angajeze sa sustina ore de informatica! Sunt revoltata.
Nu vreau sa dau nume drept care am selectat doar o bucata din anunt, fara elemente clare de identificare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu