t

Pagini ale blogului

joi, 2 iunie 2011

Telefoane "de barbati" si telefoane "de fete" ?

Dragele mele Doamne / Domnisoare,
Sunt sigura ca, macar o data, ati trecut impreuna cu un barbat pe langa un stand cu telefoane mobile si v-ati oprit sa le studiati, iar barbatul a comentat referitor la vreunul dintre ele: "uite un telefon de fete". Ziceti, nu v-ati intalnit niciodata cu "faza" asta? Eu m-am intalnit de multe ori iar ultima data chiar ieri, cand.... m-au gasit nervii fiindca mi s-au terminat rabdarile alocate acestui subiect.
De unde si pana unde barbatii cred ca femeilor li s-ar potrivi un telefon mic de tot, si daca se poate in culori pastel sau roz-bombon? De ce nu si cu blanitza roz???????? De ce nu si cu niste cristalutze swaro**** lipite pe el? Of !  Ma enerveaza mentalitatea pentru ca eu cunosc multe femei care au super-telefoane complexe si NEGRE, profesionale, sau daca nu au, ard de dorinta de a avea asa ceva! Si se zbarlesc cu dispret cand vad telefonasele colorate si dragutzele ! Dupa cum cunosc barbati care au telefoane MODU, cele mai mici si caraghioase mobile vazute de mine pana acum....  La randul meu, sunt o foarte mare fana a smartphone-urilor, am asa ceva si urmatorul pe care-l voi lua peste catava vreme va fi cel mai tare si mai "savant" smartphone al momentului respectiv. Care sa-mi permita inclusiv sa administrez servere de pe el, ca tot sunt femeie IT-ista !!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu