t

Pagini ale blogului

vineri, 11 noiembrie 2011

11.11.2011, ora 11:11 - iar am ratat sfarsitu' lumii!

Cool, azi a fost 11.11.2011, iar la ora 11:11 am ratat din nou sfarsitu' lumii. Mi-am pozat telefonul  ca sa imortalizez momentul :).


Am impresia ca omenirea asta - in general- nu e cu mult mai desteapta decat era in Evul Mediu. Asta ca sa ma exprim politicos sa nu zic ca e chiar cretina. E suficient sa dai pe Google dupa 11.11.11, ca sa vezi ce istericale s-au iscat. Si asta fara sa cauti prea mult. E suficienta prima pagina a lui google.ro, dara-mi-te ce o fi prin lumea larga!

Prima pagina a google.ro, rezultatele cautarii lui 11.11.11

PS: La nici doua minute de la postarea mea despre ""sfarsitul lumii" pe care l-am "ratat" azi, aplicatia mea de monitorizare mi-a indicat faptul ca cineva mi-a si citit (sau macar observat) postarea! Asadar, subiectul "11-11-11" e inca de interes. Probabil unii asteapta ora 11 noaptea si pana atunci mai citesc ce se mai poate, pe ultimele ore ale vietii noastre?!?!?!? Sounds like fun !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu