t

Pagini ale blogului

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Mare branza! Postare din categoria "altele".

Inainte de 1989 si inclusiv in '89, in vremuri cand eram doar o adolescenta, am fost in excursii lungi si frumoase, in majoritatea tarilor "din zona": Bulgaria, Ungaria, Cehia, Slovacia (pe atunci unite), Germania-bucata zisa pe atunci "Democrata", Rusia, Ucraina. Am fost in marile orase, in capitale, am vizitat palate, muzee. Am stat cateva zile in Sankt Petersburg si alte cateva zile in Moscova - doua orase care mi-au ramas la suflet dar de care acum nici nu poti sa te apropii din cauza pretului excursiilor. Erau lucruri care se puteau face din salariul de inginer al  parintilor. Dar dupa 1989, desi cica am devenit LIBERI, ce draci cocosati am vizitat? Am fost in Grecia si in Franta - locuri in care am avut o prietena si respectiv niste rude - la care am stat datorita bunavointei lor, si n-a fost nevoie de hotel. Altundeva n-am mai mers pentru ca permanent a trebuit sa avem mare grija cu banii. Am devenit adulta. Mi-a trebuit apartament. A aparut pe urma problema generala cu instabilitatea jobului, nu stii cand te da afara ca nu-i plac ochii tai, sau nu stii cand se inchide pravalia ca nu merge bine, sau daca ai un business nu stii daca nu te loveste ghinionul sa n-ai clienti !Asa incat, cum e cu libertatea de a merge oriunde? La ce ne foloseste noua romanilor obisnuiti, care nu am fost smecheri? Sau care acum 10-15 ani cand au inceput marile oportunitati in RO eram prea tineri ca sa stim ce avem de facut, eram inca la facultate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu