t

Pagini ale blogului

miercuri, 27 martie 2013

Feelings: Training versus Systems Admininstration

Azi am venit la training plina de draci... ma rog... si io cu ale mele ca orice om... dar...
cand am inceput treaba cu oamenii mei, mai ales ca s-a intamplat in mod fericit sa ne agreem reciproc, schimbul de energii a functionat si imediat nu doar ca m-am calmat, dar acum sunt foarte bine, chiar nu am nevoie sa fac nici un efort ca nu cumva sa vars pe oamenii nevinovati supararile pe care le rumegasem pe drum! Excelent!
Cand fac administrare de sisteme, nu se intampla asa ceva... evident... n-am cu cine, partea cealalta este o "masina" ! Exista si in cazul administrarii de sisteme acel moment de I AM GOD, cand pot sa fac ceea ce "muritorii de rand" din retea nu pot, dar interactiunea cu niste oameni care te plac si care se arata interesati de ceea ce le spui, asta e cu totul altceva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu