t

Pagini ale blogului

vineri, 29 martie 2013

Iar schimbari de interfata!

Chiar ma gandeam acum vreo 2-3 zile ca mi s-a facut lehamite de cate interfete si meniuri am tot invatat de-a lungul anilor. Am parcurs toate Windows-urile principale de pe vremea lui "tata Noe" (that is, mult inainte de anul 2000) si pana la Windows 8, am parcurs aproape toate MS Office-urile principale, si vreo 3 Open Office-uri, am invatat meniuri de telefoane de la cele mai rudimentare dinainte de anul 2000, si pana la smartphone-uri de fitze. Am inghitit modificarile de interfata impuse fara drept de refuz de la Gmail, Yahoo Mail si Hotmail (adica pardon, actualmente numit Outlook.com). Am inghitit si felul in care Facebook m-a anuntat in vreo doua randuri pana acum ca "draga utilizatorule ti-am schimbat felul in care iti arata cronologia". Si chiar adineauri ma gandeam ca parca mi s-a cam luat de ele. Simteam nevoia sa nu mai vad interfete si meniuri modificate, macar un timp. Dar alta a fost socoteala, pentru ca acum cateva minute am deschis Gmail, si.... SURPRISE ! Functia de compunere de mesaj nou a capatat O NOUA INTERFATA, care acum vreo 3 ore nu imi aparuse inca! Deci acuma, cand m-am relogat, dragalasul de Gmail mi-a zis fericit: " Preview the new compose" si "try out the new compose experience". wtf new compose experience? Ce e drept, imi da voie sa try it now, sau sa o las pe alta data.... evident urmeaza si ziua in care noul Compose va fi impus chiar daca unora nu o sa le placa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu