t

Pagini ale blogului

marți, 26 aprilie 2011

De ce?

Asta este o postare in care simt nevoia sa imi exprim niste "nervi", "oftici", mirari si revolte, pe care am ajuns sa le acumulez si sa le simt dupa destul de multi ani de munca:

1. DE CE in Romania companiile privesc urat si cu atata neincredere folosirea outsourcing-ului, preferand sa aiba "tone" de angajati proprii?
2. DE CE in Romania "toata lumea" vrea sa te angajeze FULL-TIME desi sunt destul de multe locuri in care chiar nu ai ce sa faci acolo zilnic cate (minim) 8 ore iar activitatea se preteaza la program flexibil?
3. DE CE pe site-urile cu job-uri, se permite postarea de oferte de munca exprimate in engleza/germana/franceza etc., desi oferta respectiva se adreseaza ROMANILOR si munca urmeaza sa fie facuta IN ROMANIA, cu colegi ROMANI si cu colaboratori ROMANI? Doar pentru ca nush ce sef din nush ce firma straina care a dat anuntul, sa-l priceapa? Pai atunci sa invete dumnealui limba noastra, nu NOI TOTI, limba domniei sale !
4. DE CE eu, ROMAN angajat in ROMANIA, in perioada in care am muncit intr-o multinationala, primeam lista cu "task-uri" de facut, in limba engleza?

Mi-ar place daca as primi comentarii la chestiile astea. Sunt sigura ca ceea ce m-a "ofticat" pe mine ani de zile, ii "oftica" si pe altii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu