t

Pagini ale blogului

miercuri, 20 aprilie 2011

IT Manager in Romania... ce gluma buna!

Am lucrat pe pozitia de IT Manager vreo 8 ani. In acelasi timp, am urmarit in mod constant genul asta de post pe site-urile de joburi. Cred c-am citit de-a lungul anilor zeci de anunturi prin care se dorea angajarea unui IT Manager. Din ce-a trebuit sa fac eu personal si din ce-am citit ca se cere, trag concluzia ca in Romania nu se are habar ce este si ce indatoriri are un manager de IT. Poate doar prin unele multinationale ! Dupa parerea mea formata in ani de zile, am impresia ca la romani, managerul de IT este vazut ca "seful cablurilor, seful prizelor de retea, seful consumabilelor de imprimanta" etc etc, si se ocupa personal cu insirarea de cabluri, pozitionarea de calculatoare, mentenanta soft si hard, helpdesk si asa mai departe. Le face cu propria mana pe toate si deseori nu are nici un subaltern. Putere de decizie, nu are aproape deloc! Practic el/ea nu este un manager de IT, ci este un administrator de sisteme, depanator IT, helpdesk pentru ceilalti din firma, trainer IT pentru cine are nevoie, si ajutor personal pe teme IT a sefului firmei, etc etc. In ceea ce ma priveste, momentul meu de "glorie" a fost  acum vreo 5 ani, cand, manager de IT fiind eu, mi s-a cerut sa asez frumos cablurile pe sub o nefericita de mocheta, ca ala care facuse cablajul nu se preocupase sa il traga "estetic" si veneau musafiri in firma! Am zis ca nu e treaba mea sa fac asta si mi s-a replicat "Ba da, trebuie sa faci asta pentru ca esti IT Manager!" . Wow!!!! Foarte tare! Nu stiu daca pe cineva intereseaza ce am postat aici, dar am simtit nevoia sa scriu. To whom it may concern - vorba anglo-saxonului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu